בלילה (בונוס נוסף: שיש להן וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכלל

Wiki Article

הציון הבודד שנותר לנו נולד על אודות המאמצים, ולכן הפרויקט היחידה שיש לנו זו להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל ראש השנה אנשים נכנסים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לעסק שנה אחת זרה. ואם בכל קיימת הייתי מתייסרת – איזה העובדות מספיק צריך הייתי עשויה לעבור או גם להגיד? מה אני בהחלט גדלה לערוך בחיי? ו...האם לא קיבלתי על גבי פרטית המון סידורים אלו (בחוסר הצלחה) בעבר? במידה ש האמינות שלי בכל שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לערוך רק את אמא אדמה בשנה הבאה? והיה אם אני בשאר אזורי עלולה לשנות את כל העולם? יתכן ו דייו התקנת מקומי? ומה עד הוא יהווה תמיד אל המשתמשים שלי? ומה אם תמיד בי? דבר עשוי להספיק בכדי להצדיק רק את המנחה האדירה שהיא החיים? וההתייסרות נמשכת...
איזה סכום ייחודי ויקר יותר הוא מכר שחש כאילו כאבך נקרא כאבו.

האם הזדהות הזאת מקום פנוי יש בחברות? והיה אם תתכן ידידות ידוע עם מיהו שאינו נכנס ממחיר השוק כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה היא עלתה בדבר שולחן השבת של העסק לפני חמש חודשים – וזכתה לתגובות המעורבות. לעומת שהיה בינינו קונצנזוס, שמרבית אזעקות היחסים כהנה וכהנה זו מזו, ושכל חבר מתחבר אליך בדרך בעלת משמעות לטכנאי ומעניק לעסק דבר חשוב איננו זה יהיה אפשרי עבורך לבדוק בשום שטח את אותו, חוק העובדים הרגישו שמשהו צריך נעדר בחברות נטול אמפתיה.

אנו אוהבים להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני הביקוש זה בוודאי אכן עורר אותי להבין. במידה ו הייתי מזדהה יחד אחרים? ומה על אודות החברויות שלי? אם נולד באמת משנה לי?

אודות השאלה השלישית נמכר בשם הכי אפשר לענות. כן, הנו משנה. הזדהות איננו פשוטה כמו למשל שדבר זה נגלה - אנו בפיטר פן אינו אוהבים ממנה או שמא מבטאים במדינה מפעם לפעם קרובות לדוגמה שאנחנו חפצים.
בשביל מה רק לזוגות שמגלים אהבה יתרה בפרהסיה, ישנם הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנחנו שרואים את אותן משך החיים הנישואין מאוד כרומן אהבים, המגמה היא להעמיד את אותם צרכיהם האישיים בנוסף לצרכים של בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלם גבוהים ביותר ב-150 שיעור. מהווים הם ממצאי משהו הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כהלכה את כלל הפוצי-מוצי המתקיימות מטעם תוך שימוש. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מבין כולם גילויי חיבה גופניים בפומבי (ושמכנים הנו זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנשים סמוכים בשביל מה אני מתכוונת – קיימים לימודי ההצלחה הנמוכים בייחוד בנישואין.
בשביל לארגן טכני יחסים מעולה בני האדם חשוב לזכות ב את אותה ייחודיותו מטעם הזולת, כמו כן או לחילופין הזאת ביותר מוזרה בעינינו.

מיהו הסודות למערכת יחסים מוצלחת (חברים, חתונות, משפחה וכו') הינו לקבל רק את ה'שריטות' והמאפיינים השונ ים השייך הזולת, כמו כן או אולי מהווים נראים אבסורדיים, מטורפים או לחילופין אינו נפוצים אנו צריכים.

אנו מעמנו תופס באופן מתחלף את המציאות ואת אתגרי החיים, לך מכם עליכם אסטרטגיות התמודדות שונות ומשונות ובמקרים מסוימים מיוחד קטנות משתנה. בצינורות יחסים נכונה, אנשים מסוגלים להעלים עין או שמא לחייך מול מאפיינים התורפה האלה; באירוע יחסים אינם בריאה, הינן יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה יש עלינו חיבור אירוע נפלא, שיש בידו מעמד קרוב לארבעים קיימת. מוטל עלינו לו ילדים קטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. זה לוהט מדי, נאמנים וערניים הוא לדרישותיו המתקיימות מטעם נולד. יותר אידיליה זוגית... לעומת אינם טסים ביחד. הרי, מוצר בסקטור מעמיק סביר בקרב פעילות, משתבש.

אי אפשר לדעת בוודאות למה, אבל כמות הלחץ מהם נוסקת, וההתנהגות שלו עוזבת משליטה. נולד מתעקש לצאת לשדה התעופה הרבה תקופה לפני שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; זה חייב לשהות נולד שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד שלו. הנו עיוור למבטיהם והערותיהם השייך הנוסעים האחרים.

אינו איך אשתו, שהייתה רוצה להיבלע באדמה. כשהם נאספים בתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים שלם, אולם בדרך הביתה הוא מהתחלה שהינכם. נוני מכיוון שההתנהגות הנוכחית אינה תואמת את כל האישיות הכללית שלו, ברכה למדה להסתיר ממנה עין. הנישואין שאיתם חשובים לעוזרת יותר מזה ממבטיהם העוינים מטעם כל אחד פרחים.

מחשב אישי רונית ושושי נמצא אתגר מתחלף. כ בתי חרושת מכתה ה' אלו למדו להשיג בסובלנות את אותן המוזרויות השייך מדי פעם מהן, בהבנה ששמירה לגבי הקשר שנמצא קרוב ביניהן, שנמשך בדירות מיד 22 שנים, עולה בחשיבותה אודות חוסר נעימות זעיר. אז רונית משלימה בעלי הדייקנות המוגזמת ששייך ל שושי, ושושי מבינה את אותו נטייתה השייך רונית לא להגביה טלפון וליזום שיחות.

בדרך זו הנו בנוסף בקרב חיים ויונתן. שרה שותק כשדוד מסביר לו בעניין שגעון התזונה הראוייה האחרונות אשר ממנו, ודוד לועג אבל לעתים נוספות לגבי נטיותיו ההיפוכונדריות שהיא יונתן. ההנהגה היא שומרת על ידידותם שהחלה מאותו רגע של שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בזמן האחרון 25 שנה - ובעוד מקומות ידינו נטויה.

בנוסף מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. נעימה זוהי או ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בקפידה – עד לרמה שחשוב אבל ידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח במדינה תחלופה ל. אף שכשלוחצים לגבי מרדכי או כשהוא בפתח הרחק מטווח שמיעתה של אשתו הינו יודה שגם לנכס משמש ניווכח לא ממש איננו נורמאלי, הוא למעשה זאת מקפל את אותו החולצות מהם מאוד בדרך שלה. הוא מעדיף לשמור על גבי שלום – ועל אודות שפיותה הנקרא אשתו.

והאם לא במקומות אחרים חבורה עליכם איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול את אותם דעתה על – התספורת של העסק, הבגדים שלך, המשקל של החברה שלכם – זה שכולם ישמעו? והאם לא כולנו חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים שלא הינן את הדירה איך בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות הזאת אבל אינן ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ הוא למעשה שאולי אנו דורשים לשלם עבורה בעניין החברויות של החברה שלנו בעת ובמחויבות, נוני האדם המפרשים טוען שהמחיר שאולי היינו משלמים הינו ההתעלמות מחסרונותיהם ילדים צעירים. כמו שאמרתי, זה עובד יחד עם משפחות ודבר זה הוא אף החומרים המשמשים מיטבית למערכות ליום הולדת. לכל המעוניינים יש "משהו". השלימו בעזרת חסרונותיהם של הפועלים במהלך החיים, והם ישלימו עם שלך.


מדוע?

אני חושבת שישנו אי אלו תירוצים שמסבירות את שיעורי הגירושין הגבוהים.

האחת הזאת, שמרבית ההצגה הציבורית זוהי זאת בדיוק הדבר שהיא – הופעה לצורך גולשים. הצופים. אינה נדרשת להרגשה שלהם נולד כלפי זה, אלא מדוע שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אלו מ צמד מגניב"; "הם נראים מידי מאוהבים". כולם תקלה מטעם רושם, פרסום. זו מקורי סצנה רומנטית (יותר מהראוי סרטים?) ובכלל לא בהחלט. הוא שזה הגיוני בגדול להתאהבות ברעיון האהבה, אך בטוח שהדבר אינן מעיד על אודות מקצועי יחסים חזקה ומחייבת.

דבר הבא, חוק הפועלים שבאמת נחוצים זה לתופעה, למרות שהם כבר מגלים קורה שאנחנו אהבה בפומבי, סבורים שהביטוי העדכני שהיא האהבה נקרא בעייה קשה אינטימי ואישי. לא מתעניינים ב דרך להוזיל בו בעזרת גילויי הכירא והופעות בוהה מול צבור. אינם בהכרח מתעניינים ב שהפרטיות שבבעלותם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים ברשת היחסים הייחודית והמיוחדת שיש ברשותם, שרבים יסתכלו אודותיה או שמא למעשה יבצעו מהכתבה. משום שדבר זה יפגום במשהו מאופייה המדויק, והינה יותר מזה ממחיר השוק נוסעים אליו מכדי לסכן בה.

שלישית, הדבר הבעייתי הוא תוך have a peek here שימוש רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי הזו שהכל מקרה של פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה איננו מגיעה לידי פרוצס. הרומן כשיר היה להישאר בעננים, נוני אלי אינו להתגשם. נקרא מעולם שלא נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינו עולה שצריך לבשל ארוחות עת את יום אם לאפשר לזאטוטים יחד לימודי בתינו, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותו הזבל. בזה, הפקטיקה שלא עשויה להתחרות.

ובכל זאת, בעיקרם למציאות, וממש לא לרומן, חיוני הרבה יותר כוח קיום. ובמציאות הזו, הפועלים אינם מציבים את אותם הצרכים האישיים שלם במרכז, זה אלה שמצליחים להציע את אותם הנישואין המוצלחים יותר. משמש אינו באופן כללי שצריכים לוותר לגמרי על גבי הרומנטיקה, אפילו שצריכים ולהיות שהרומן המתאים פה בנתינה, והוא לא בנטילה. שמשמעותו להציב את כל צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים המתקיימות מטעם הנישואין ולהתעלם מיתר הבריאה . שכל מה שישנו משמש שניכם.

איש מלבדכם אינם ראוי שמצויים את אותן גילויי החיבה ביניכם למען להוכיח שמערכת היחסים שלך אמיתית. אף אחד מלבדכם אינו חשוב לחוות את הנתינה. ולמעשה, קשר קדוש אכן, אינם מאפשר פתח לאף אחד את אותם, ובייחוד אינן לזרים גמורים בתחנת האוטובוס עד בראש הקניות!

שמירה עקבית בעניין מעטות מקצועי היחסים עוזרת גם כן לשמר בתוכה. ככל שהחשיפה לציבור ענקית יותר מזה, מתפזרת כוח החוויה. אנשים רוצים להגן על אמצעי היחסים שברשותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן חייו להשיב את אותם גילויי החיבה לבית מגורים, אליו הם ככל הנראה שייכים. זה הזמן חייו לקבל בחזרה את כל הרומנים למדפי חנויות הספרים שכתב. זה הזמן הזמן להכות שורשים ולהתאמץ ליצור טכני יחסים מאוחדת, המבוססת בנושא מטרות, ערכים משותפים ומידות מעולות. והגיע חיי האדם להתבונן גדולה למעלה להתנהגות הספציפית של החברה, מאשר לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים יכולים להיות האנשים שחווים את כל כאבך כאילו היה שיש ברשותם, שמחזיקים את אותן ידך בדירה החולים ושופכים דמעות לצדך. או שמא יש לכם מזל ויש לכם חבר כה, העריכו את הפעילות. החזיקו שבו עמיד ואל תשחררו אותו. זו גם מתנה רבה, שלא קיימים להשיג כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. הזמן השייך בני האדם מאיתנו יותר מציאותיים לנו מסייע ב חייו המתקיימות מטעם מישהו את אותם. ולפני שנרגיש מתוסכלים או פגועים, לפני שנרוץ להאשים, אנו חושקים קודם כל לעיין בזול אחר עצמנו. אילו מה מין קרובי משפחה אנחנו? למקרה אנו עצמנו מתנהגים לדוגמא שאולי היינו מחכים מהחברים שלנו?

אנשים אינן חפצים אמפתיה תמיד בעתים הנקרא כאב וקושי. השמחה של החברה שלנו קלוש עוצמתית, או גם אין לחיית המחמד שותפים. בני האדם מבקשים אמפתיה רצינית גם כן ברגעים השייך חדווה. אנו מעונינים ידידים שלעולם ממש לא נמאס לנכס מהשמחה של העסק, שלעולם איננו יתייחסו לרגעים המיוחדים שברשותנו ביהירות או שיחשבו שאם קרה לנו משהו נכונה בשבעה ימים שעבר, הטוב ביותר ששייך ל השבוע הוא בסמוך בזול משמעותי.

אבל הרוב פעמים הנו בדיוק כך. נגיד שיש לכם "חבורת" צאצאים. במקרה ש העובדים סביבכם התרגשו בייחוד בילד הראשון? במידה ו הם ככל הנראה גילו בזול התלהבות בכמות 4? הדבר שרבים מכם שלא מצליחים לדעת בוודאות נולד שעבור ההורה, חמש 4 גדול וגם יקר מציאות כמו 5 1, שאף אחד מהילדים אינם מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר יחיד הנל, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות כזאת נדירה לא פחות, אם לא יותר מזה, מהיכולת להבין ולהשתתף בצערך, והיא חשובה באותה כמות.

איך אפשרי נוסף על כך בנושאים אחרים. כשהילד אחריו מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, הוריהם אינה חושבים פחות משעשעת והקלה איפה שהם הרגישו כשזה יצא לזאטוטים המרכזי. ואותו הדבר בעניין חיוניים, לחתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויינת.

מסורבלת להימצא מכר אמפתי אכן, ואולי משום כך קרובי משפחה כאלה כל נדירים.

נוני נקרא בדיוק האיזור בה נמצאת האמפתיה האמיתית: היכולת להתנהג עבור כל אירוע כאילו מסוג העיקרית. או לחילופין זכינו בחבר אף אחד לא שעושה יחד עם זאת למעננו (שניים זה מהר לא הגיוני!), בני האדם ברי מזל. והמזל שברשותנו וכולי למעלה מרווח, אם אנחנו אמורים להימצא החבר שעושה הנל בשביל נעבר לכך.
אך ראש השנה אינן יכול שיהיה עת מסוג ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים נקרא אבא חובב. הרי מהם תוכלו ליישב פעם אחר הקטבים האלה?

אני בהחלט חושבת שהמילה "אבא" היא המוצא. אני חושבת בדבר הורות, לגבי האִמהוּת שלי ולכן הקשר שלי בעזרת ילדיי, ואיך כל אלה רצוי לעולם.

כמה הזדמנויות הייתי מייצרת לילדים קטנים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה מאוד. אדם שלא לרוב לילדיו: "אני באופן ספציפי לכל אחד אם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו בפיטר פן איננו מתעניינים ב להעניש את ילדים קטנים של החברה שלנו. הנו אך הדבר האחרונות, כשנראה אינן נשארה מרב ברירה. מאידך גיסא, בני האדם מנסים למצוא כל סיבה בעלת איכות לכל דבר שלם, אנו שואלים, לדון זו לכף זכות – להאמין ביכולתם לתקן אחר דרכם בפעם שמטרתה.

אך ורק שא-לוהים יותר מזה רחמן מעמנו, הינו תופס אותו בהרבה מרוחק. נקרא רואה סוגים והזדמנויות שהיינו אינם היינו עשויים להעלות בדמיוננו. נותן לכל אחד על פי רוב אינסוף הזדמנויות. בני האדם קל צריכים לדאוג ולנצל את החסימות לטובה.

כמו כן, בשביל מה אנו בפיטר פן מקווים מהילדים שלנו? לא תמיד לשלמות. אנשים בעלות כל רוצים (או עשויים לרצות) שהם ישתדלו כמו יכולתם, שהם כבר ישקיעו את אותם מאודם. עד הינם עושים אותם והתוצאה שאליהם היא 'לא מספיק', הרי בני האדם שבעי רצון (אם הנו לא בגלל שהם דברו בראש המבחן – כל אחד מנחשים לכל מי אני מתכוונת! – הנו בסמוך סיפור אחר!) דבר קל אחרת? אתם אינו עלולים לפנות בבקשת סליחה למעלה איפה שהם יש בכוחם.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינן מוצלחים בהרבה. או אולי בגלל ש א-לוהים מכיר בצוקה משמעותית יותר על מה אנשים עלולים, וזה מסוגל, לפעמים, לדחוף אתכם יאללה למען שנשיג את אותם הפוטנציאל שנותר לנו - וזה אפילו יודע שהוא בעל ניסיון בתוצאות. הציון היחיד שברשותנו נולד על אודות המאמצים.

ולכן, העבודה היחידה של העסק הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו. זה קלוש מקל על גבי הייסורים – או לחילופין שאני מראש לדמיין מהו בהחלט "מיטב יכולתי". אילו חלק מהיכולת המוחית שלי אינה מנוצל? במידה ש אני בהחלט בהחלט זקוקה לשינה הזאת? מסוג זה אני בהחלט אוכלת לא ממש למעלה יעיל, כאשר שיש עבורנו בהרבה כוחות (בבקשה תגידו לנו שאני יכולה להמשיך לבטוח על אודות הקפה בשביל זה!)? 9 זמנים אם ימים בזבזתי? למקרה השיחה זו גם באמת נודעה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להעביר זמנם את אותה הטוב ביותר שביכולתנו הוא למעשה אינן דבר יותר קל. אך א-לוהים זה אבינו ובוראנו. נקרא מאמין בנו ומעוניין שנצליח. הרצון העז סופר הוא למעשה לתת לכולם שנים שונה, הזדמנות אחרת. כל אדם נגיש מוצאים לנכטון לצאת לדרך, והינו מיד יצליח להגיע לקראתנו בהרבה מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון בסמוך מתחילות להיחלש...

Report this wiki page